Vill aldrig tillbaka

Fyfan för Mando! Hatar detta !!
Detta är fan as jobbigt! Var tvungen att äta 50% potatis, 30% kött, 20% grönsaker.. Men fick lämna 2 potatisar pga att jag inte skulle äta så mycket egentligen. Skulle ätit 10% sås istället, men hatar smör och det var någon konstig smörsås. Detta är as hemskt!
Fast hon sa att mina hetsäter tankar kommer försvinna. Kommer inte ha några ikväll. Jag hoppas hon har rätt nu. Plus fick reda på att man blir tjockare av att spy.. Men hur ska jag kunna sluta? Jag spyr pga av smärta.. Deprimerad och det handlar inte om att bli smal när jag hetsäter.. Jag hetsäter pga att jag inte mår bra. Sen svälter jag mig då för att bli smal..

Är livrädd för att bli frisk. Usch! Hela måltiden tog 1 timma för mig att äta.. Börja nästan gråta. Vill inte vara här. Känns som jag kommer spy.. Men man får inte gå på toa här först efter 1 timma.
Om 30 min ska jag ligga i ett rum som ska ta bort ångesten. Ett jätte varmt rum. Hoppas det hjälper..??!
Tyvärr ingen bild på det jag åt men.. Usch vill aldrig äta så mycket igen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0