Tänker tillbaka

tänker tillbaka till då allting började.. tänker inte gå in så djupt på det.. men tänker iaf på hur jag var som person och så.. förlorade typ vänner osv.. men brydde mig inte så mycket eftersom jag mådde så dåligt och såg inte att mina vänner också mådde dåligt.. usch att man kan bli så deprimerad.. Men iaf.. som sagt till saken. Hur en "normal" dag såg ut år 2011.
 
2011:
frukost: ett vit halvt bröd
lunch: liiite morötter
middag: t.ex. en fiskbit, 1 potatis, sås och grönsaker
kvällsmål: bröd.
 
Tänkte inte alls på kcal eller något sånt, mådde extremt dåligt bara.
 
2012:
frukost: vatten, lunch: inget, Middag: sallad, soppa eller extremt liiite av det mamma hade lagat.
Började tänka på kcal..
 
(sommaren)
frukost: tog det jag kände för och "njöt" på semestern.  
Middag: spydde första gången, bästisen var med på semestern... hon åt mindre än mig, jag kände mig kass och så mycket självhat att jag spydde. upprepades 2-3 ggr?
 
(hösten)
frukost: 250 ml vatten
Middag: sallad, ibland inget
kvällen: "hetsåt" choklad, popcorn, chips, bakelser, kakor m.m slutade med att jag spydde varje gång, asså spydde varje dag i 2-3 veckor (MARDRÖM)
 
(vintern)
frukost: skippad
Middag: skippad, endast julmaten.. kunde spy efter middag oxå.
Kvällen: "hetsåt" varje dag, åt exakt samma grejer förutom att det blev julmat och pepparkakor, mjölk, lussekatt osv. slutade varje kväll/natt på toan när alla sov. (HATADE LIVET DÅ)
ville dö exakt hela tiden..
 
Så på ett och annat viss är jag glad att jag har fått hjälp att sluta med att spy.. kunde dött. Allt detta pga självhat, inte ätstörd. Bara självhat.. usch!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0