Firade + hur mycket jag gått upp

Firade min frihet med att göra 100 sit-ups igår. Hehe. Sen när jag blir frisk ska jag ut och springa 1 mil. (Är sjuk, hemma från skolan) 1 mars börjar med att man ska försöka bli nyttig och inte äta snacks och skräp! Lyckat? Nej.. Redan ätit lite pga att vi har hemma. Men ska sluta! Ska göra slut på allt och ska be mamma att sluta köpa sånt skit!
Ska bli nyttig, träna mycket! Har massa tips och tricks som förbränner kcal!

En till sak jag kan berätta är att jag gått upp 8-10 kg. Vet inte riktigt. Vågen är inte så himla bra, men ska försöka förlora lite för vill inte bli överviktigt för min längd. Är redan överviktig i fettprocent så ska gå ner 2.1 kg i fett har jag kollat upp. Önska mig lycka till, haha!

Ge mig motivation och kommentera.
Xoxo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0