Lunch + fetto tankar

åt lunch vid kl.12.00. men åååh är hungrig nu :(
åt lixom 1011 kcal till frukost oxå.. blööh!
 
Min lunch blev då:
3 msk grönsakssoppa = ? (ca 9 kcal kanske.. vet ej) 250 ml = 60 kcal.. hjälp någon?
1 päron = 66 kcal
2dl vatten = 0 kcal
 
totalt: ca 75 kcal
 
"råkade" hetsäta päronet och lunchen typ.. är typ arg så hetsåt det på några sekunder.. ååh vad händer med mig? Besökte min favorit blogg.. kanske inte så smart.. men "måste" titta den varje dag. Älskar den bloggen så inget kan hindra mig från att kolla den varje dag.. fast blivit jätte sugen på godsaker och så.. fan då. "får" inte äta.. vill inte bli smäll fet.. redan ätit massa "skit" typ varje dag. Vill inte äta mer.. men är så sugen.. kollar älsklingsbloggen och drömmer mig bort.. kan bara inte äta det nu.. och det är fredag. Men aja, har inga pengar just nu. Lika bra det.
är sugen på kakor, bakelser, ben&jerry's, godis, dricka..och så pizza, typ kebab tallrik eller kebabrulle eller bagarens speciall..ååh!! Plågar mig själv.. ååh.. vill äta men kommer bli fet.. vill inte. För som sagt typ ätit varje dag något "gott".."skit".. aja.. ska fortsätta kolla älsklingsbloggen nu. Ska äta det någon dag då jag äter lite till frukost.. undrar när dagen kommer.. kommer nog ha dessa tankar ända tills då.. ååh jävla fetto tankar! Jävla medias fel. Äter man kommer man ju bli kallad för fetto..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0