When he tell you he doesn't love you anymore..

Inte bloggat på ett tag för att jag fått reda på att killen jag äskar över allt annat inte har några känslor kvar. Blev chockad eftersom han skrivit att han älskar mig och så två dagar senare säger att han inte har några känslor kvar, fuck it's hurts! Vill bara ha honom. Kommer aldrig lita på kärleken igen. Är rädd för kärleken. Ugh! Vill inte känna såhär. Hatar mig själv så mycket. "Vad var mitt fel?" Ställer jag frågan till mig själv varje dag men finner inget svar. Vet att han är dålig för mig, eftersom mina vänner säger det och de har väl rätt. Men svårt när en kille låter en falla så djupt. Fuck love! Love is pain!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0