Tänkte fuska? Gick åt skogen (VARNING KAN VA TRIGGANDE)

Tänkte fuska, allt gick sjukt bra i början tills jag började bråka med min kusin, kille och aa vet inte vad som hända egentligen? Började helt plötsligt bara bråka och hamnade på botten! Mådde så jävla dåligt, åt tröstätande glass BEN&JERRY'S. Funkade inte direkt. Mådde sjukt dåligt efteråt. Kände mig smäll fet, uppsvullen. Mamma tvingade mig även äta mellis.. Ååh ville inte! Åt dock glassen efteråt.. Kände att jag redan hade "förstört" mitt fuskande så spelade ingen roll. Men jo det gjorde det.. Lixom la på mig 544 kcal från glassen plus att mamma som var dum nog att komma hem i tid igen.. Blöööh! Fick i mig 113 kcal från mellisen! Så 657 kcal extra. Äckligt. Mår illa, tuggade tuggummi nyss. Vill spy. Usch! Hatar att jag alltid tar ut min depression över maten. Lovade mig själv att sluta ju!? Ååh.. Vill inte. Vill fuska.. Blöööh! Skulle bara fått i mig runt 760 kcal idag om jag hade valt att låta bli mellis och glassen! Men nähää.. Då blev det istället 1443 + ? Kcal idag. Usch.. Måste verkligen skärpa mig. Dock har jag gått ner 2 kg, men det är chill. Men säkert gått upp igen så aa.. Ååh.. Gud hatar mig själv.. Blivit värsta fettot!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0