Shopping

Först var man då till sjukhuset för att röntga armen som jag bröt i maj.. Det såg bra ut men dom kunde inte säga om jag hade fått med något för livet så måste vänta till Augusti. Aja.. Sen så var jag på Gina tricot och shoppade. Yeey! Hehe, nejmen köpte ett döskalle armband. Ja, jag är ett fan av döskallar, nu vet ni det..emm men aa köpte oxå ett par tights och ja.. det är vad jag har gjort idag än så länge då. Kommer nog inte göra så mycket mer idag än att vara hemma och kanske sova lite till, eftersom jag gick upp kl.06.00 idag.. Gööjobbigt!! Men ja, ska nog försöka sova lite sen blir det väl att äta middag som jag måste pga mamma.. Efter det kollar jag nog på TV eller någon film..? Nu så sitter jag på bussen hem då.. Och mamma tvinga mig att ha bälte på.. Usch pinsamt ju!! Men aa, ni får alla ha det bra nu mina bloggläsare.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0