Ser ingen framtid

Fuck, ångest, panik, vill dö!
Pallar inte mer!?
Är detta nåt fel på mig!?
Gör jag fel eller vad är det som går snett hela jävla tiden!?
Orkar inte leva detta skit liv längre. Döden ler alltid åt mig medan livet straffar mig. Vafan är det för problem människor har eller!? Lyssna på mig, jag är frisk och jag äter som aldrig förr, så släpp mig fri!! Vill skriva så jävla mycket om vad jag känner inombords men detta var bara för att få skriva av mig lite..
Jag har ingen tid längre att träffa nån känns det som.. Är helt jävla död inombords.. Men mitt hjärta pumpar as snabbt. Panik.. Har ingen aning om vad jag ska göra med mitt liv längre, jag vill inte ha någon hjälp, jag är frisk.. Asså ååh fuck alla vuxna!!
Bara för att jag spytt för typ as länge sen så måste det gå 3 månader utan att jag ska falla tbx .. Asså ser ingen jävla framtid i mitt liv längre .. Vill bara göra saker.. Asså vill typ dricka, röka!? eller något för att glömma skiten för ett tag eller något.. Vill dö... Men stannar kvar..

Usch livet är en jävla lek och jag klarar det inte!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0