Räknat kcal

Räknat ut att jag får i mig ca 2000 kcal per dag eller mer. Usch fyfan! Tycker det är as mycket för mig! Vill bara äta 200-400 kcal. Fuck! Nej jag är inte sjuk, jag hatar bara att få i mig så mycket kcal per dag, eftersom jag blir otroligt trött och kan inte vara vaken mer än till 22.00-23.00 ungefär. Sen somnar jag. Så kan inte längre hålla mig vaken. Det suger! Tuppar av ibland på dagarna oxå för jag inte orkar hålla mig vaken. Mat förstör mig! Vill leva mitt gamla liv.. Inte helt, men nästan. Vill kunna vara glad och lycklig och ja.. Uppnå mina drömmar. Får la se hur länge jag stannar kvar på denna kalla jord. Onsdag är då det gäller. Måste få bort mig ifrån denna behandling, det är ingenting för mig!

Önska mig lycka till...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0