Möte

Hade möte och prata as mycket som jag inte orkar ta upp.. Men en sak är då: "är jag frisk, eller är jag sjuk?!!" Det vet ingen, bara jag och jag är frisk men ingen jävel tror på mig? Använder maten som att fylla mitt hål. Asså när jag hetsåt, vilket jag inte gör längre men aa när jag gjorde det så var det bara för att fylla mitt hål i hjärtat. Svälten fick mig att må bra oxå. Men nu hjälper inget, nej ingenting alls. Ser ingen framtid och tror detta blir min sista dag. Jag ger upp. Eftersom jag måste fortsätta gå dit. Dom tycker synd om mig om jag är frisk och plågas med att gå dit, men ändå synd om mig om jag är sjuk.. Asså?! Jag hatar och kommer föralltid hata den personen som sa något till skolsköterskan från första början. Och kommer alltid hata skolsköterskan för att hon skicka mig dit och kommer alltid att hata mina förändrar för att dem tvingar dit mig för det inte vet om jag är sjuk eller frisk. Men jag är jag och jag är frisk!

Dom säger att man ska leva sitt egna liv som man vill, men vafan det får inte jag!! Jag vill bara leva mitt egna liv och jag vill inte ha dem där personerna i mitt liv.

Hejdå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0