Kcal enligt Mando??!

Får inte veta hur mycket kcal jag får i mig... FuckThem'
Jag orkar inte en till jävla dag.. Är nere på botten.. Men måste kämpa för de som älskar mig.. Men är helt död inombords. Kommer börja gråta varje dag nu. Kommer kanske svimma också.. Yeeey första gången! Ställde mig upp hastigt och vara nära på att svimma när jag var där idag. Plus att foten somna så halta på den som om den vore av.. Usch! Tog blodprov som gjorde mig yr oxå..

Aja.. Taggar hetsätning för att jag mår så kast.. Är inte alls hungrig eller något.. Men vill bara spy!! Förlåt mig alla.. Men detta är oerhört jobbigt för mig.. Asså vill dö för att det är så jobbigt.. Men kämpa..kämpa... :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0