Frisk?

Hur jag vet hur jag är frisk är då för att jag äter och aldrig varit utan mat en ända dag. Så jag är inte sjuk. Vet inte hur man ska övertala dom det.. Eftersom dom säger att den sjukdomen ljuger för en om man har den. Men jag ljuger inte, jag är frisk och jag vill ha mitt liv tillbaka så jag kan umgås med vänner och så. Kunna springa 1 mil nån gång i veckan och gå långa promenader och cykla. Asså ååh vill leva livet.. Vill inte dö.. Eller jo, om jag måste fortsätta här efter jag pratat med skolsköterskan så kommer jag inte leva länge till. Men om jag slipper fortsätta här så ska jag göra allt jag vill och uppnå mina drömmar!

#I#just#need#to#be#saved#from#this#bullsh*t!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0