Första dan i skolan 2013

Vaknade, gick upp och duschade och fixa i ordning mig och så. Åt frukost vid kl.07.25. Sen kl.07.50. Var jag klar med frukosten, borsta tänderna och fixade mig lite till. Sen gick jag då till skolan med en obehaglig känsla i magen. Trodde alla skulle typ kolla snett och ge spydiga kommentarer pga att "någon" hade startat ett falskt ryckte.. Tack så jävla mycket. Men som tur var sa dom inte ett skit. Fick kramar från vännerna och så. Sen så hade jag bara korta lektioner. 50 min matte och sen prata med skolsköterskan som inte fattar ett skit om hur jag mår.. Hon säger att hon förstår.. Hon förstår inget alls! Tycker alla vuxna är dumma i huvet.. Ja alla.. Mina föräldrar med.. Och ja.. Sen hade man då slöjd hela lektionen, men i alla fall är hemma nu och ska äta lunch. Slutat för dagen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0