Folk klagar på sitt liv

Folk klagar på sitt liv att dem känner sig instängda och kan inte typ göra någonting, att dem känner sig isolerade för att det inte finns någonting att göra. Asså hallå sluta klaga för fan.. Jag orkar inte höra erat tjat! Jag är isolerad på riktigt.. Ni har iaf val hela jävla tiden. Jag har inga val alls nästan. Måste sitta hemma och passa dem jävla mat tiderna. Asså ååh.. Fyfan vad jag hatar mitt liv!! Jag kan inte träffa er och ni går damp på mig.. Det är inte mitt val.. Jag har ingen tid för fritid. Vill ge upp.. Men mitt ända val är att kämpa. Och har bara en önskan och det är att komma ifrån denna skiten!

Förlåt för mitt språk, men är så jävla arg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0