And I lost it again..

Kontroll = förlorad.
Varför? Jo.. För att mamma tvinga i mig mat. Först så fråga hon vad jag ville äta och då svara jag inget. Sen så fråga hon igen så då var jag tvungen att svarar något jag ville ha.. Men va skulle jag säga? Svarade då att jag ville ha en kebabrulle från Dillans, eftersom jag aldrig prövat på deras. Så sa hon okej, förväntade mig ett nej.. Fan! Så sen sa jag typ 1000 ggr att jag inte var hungrig! Men hon sa du måste äta det nu. Sen gick hon och köpte varsin. Usch! Känns hemskt! Åt upp hela den. Önska jag inte gjorde det. Vill spy, men ändå inte.

Fördelar med att spy
1. Känner kontroll
2. Känner mig lyckligare för en stund
3. Kan tappa vikt
4. Känner obeskrivligt underbar hunger
5. Lättare att bli kontrollerad nästa dag
6. Tränar lättare, känner obeskrivligt mycket energi
7. Kan sova nästan hela dagen efteråt

Tror det är allt?

Nackdelar
1. Känner ångest
2. Får ont i halsen
3. Får näsblod
4. Får gula tänder och dåligt tandkött
5. Känner sig jätte fet
6. Hör den där rösten i huvudet
7. Blir yr
8. Börjar gråta för att det är så hemskt och gör så ont
9. Får ont i hjärtat och får låg puls

Finns massa nackdelar, men det var tex.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0