Alvin

Siken underbar kille man har som får en att bli glad, må bra och som gör att ångesten försvinner för en stund. Trodde han skulle få mig att må dåligt eller så.. efter allt som hänt. Men han bryr sig verkligen om mig, det verkar så i alla fall. Han tycker det är otroligt jobbigt att se hur jag mår. Första gången vi träffades efter vi gjort slut så börja han gråta för att han såg hur "dåligt" jag mådde. Sa typ inte ett ord.. Var helt nere. Men idag fick han mig sjuukt glad, han är underbar! Vi pratade mest, fast han pratade mer än mig som vanligt. Han ba "säg något" jag ba "för dig är det ju som att prata med en vägg" (Asså mig) han ba "en otroligt snygg vägg" hahah sen kysste han mig!! <3
Älskar han.. Ja.. Jag tror jag gör det?! Trodde inte det.. Men så fel man kan ha.. Fast som sagt har svårt att vissa känslor just nu.. Och haft det ända sen 1 december ungefär? Men måste jobba med det här.. Men kände iaf lite "magi" eller va man ska säga? För att bara se hans underbara leende gör att jag ler, hans underbara blåa ögon.. Shitilove!

Xoxo

(5 månader gammal bild)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0