Trött + konstigt sug?!

så jäääävla trött idag. ursäkta språket. Men i alla fall är jätte trött. Somnade oxå igår när jag såg på film runt kl.13.00. Seriöst! Brukar inte somna vid den tiden. Fast gick ju upp runt kl.07.00 så kanske därför? Men har ju sovit hela natten sen kl.23.00. så jag fattar inte hur jag kan vara så trött nu? Gick upp vid kl.09.00 ju. Aja.. trött som ett as.. tagit massa alvedoner oxå.. kanske beror på det. Är stel oxå, haha kan knappt röra på mig utan att det knäcker, lol!
 
Var inte sugen på något förut, typ någon godsak. Men helt plötsligt fick jag ett sug över godsaker.. hmm.. kanske läkerolen som gjorde det? blöööh.. aja det går nog över snart.. hoppas jag!
3 min har gått nu.. börjar redan gå över.. puuh.. tur!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0