Bara för att jag måste - Kcal idag

känner att jag måste veta vad jag fått i mig.. lite återfall i mitt dåligaste mående någonsin.. ja.. tänker tillbaka och fastnar lite.. hmm..
 
Frukost:
1dl fil = 45 kcal
½dl flingor = 178 kcal
2dl proviva = 90 kcal
 
Totalt: 313 kcal
 
Vet.. ni tycker nog att det är dåligt.. men har ätit mycket så jag förtjänar att få göra såhär tycker jag.
 
Lunch: -
 
Mamma är inte hemma.. 
 
Middag:
vet ej?
 
uppdaterar senare.
 
Annat:
ingen aning... kanske kommer äta något.. men usch fy på mig igår.. åt 30g pringles och kanske 12 singoalla. NO CONTROL igår.. blev lite sådär beroende.. vart beroende av dom förut och vill inte falla tillbaka.. blöööh, jävla fitt kakor!! Ursäkta språket... har lite aggression inom mig just nu..drogat alvedoner oxå.. mår skit.. kärlek..mat..vikt..vänner..kusin.. allt är en ändå stor jävla röra.. drogar typ alvedoner, för mig i alla fall. brukar inte äta tabletter men nu har jag typ tagit 11 alvedoner på 2 dagar.. blööh.. ska man bli tablettmissbrukare nu oxå.. fan! 29 tabletter i skåpet.. livrädd att ta alla.. kommer nog dö då eftersom att alvedoner är så starka.. i alla fall dessa. Tar alvedon oxå för att jag har kanske fått påssjukan så det ska lindra smärtan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0