Misslyckad frukost!!

Misslyckad frukost!
Jag skulle äta högst 10 kcl idag på frukosten, hade bestämt det alldeles själv men istället så blev det över 100 kcl. Tror jag åt runt 130 kcl så det blev en misslyckad frukost.
 
Det jag åt då var:
2 knäckebröd med sallad, skinka och tomat.
1 kopp grönt te.
1 glas vatten.
 
Sen blir det middag och vet inte riktigt hur mycket kcl det är i spenat men ska kolla upp det och till spenaten blir det spagetti, och spaghetti innehåller mer än 230 kcl om man tar 85 g och det är väl ändå jätte mycket? Så jag ska försöka ta mindre än det och hoppas på att det blir bara 70 kcl högst. Aja måste köpa hem en våg som kan väga allt jag äter så jag inte äter för mycket. För jag går nu på en diet för att jag vill förlora vikt, och nej jag är inte ett anorexia barn för när jag ser mig i spegeln så ser jag mig smalare än vad jag egentligen är. Spegeln ljuger för mig och jag vill att jag ska bli så i verkligheten istället för bara i spegeln. Asså att jag ser så smal ut i verkligheten än bara i spegeln, men aja nu när jag ändå är hemma och är sjuk så får jag väl hitta på någonting att göra. Vart sjuk hela veckan. Det sööög!! Kunde inte göra någonting mer än att sitta hemma och kolla på true blood eller spela Sims 3 som inte alls va så kul som jag hade tänkt mig. Men tar några bilder sen på min Sims 3 gubbe eller vad man ska kalla det, gjorde i alla fall en modell/gubbe så som jag skulle vilja se ut. Haha, kan man ha tråkigare liv än mig eller? Ne, skulle inte tro det.
 
Men ska hjälpa till med tvätten nu, för att mamma bad mig att hjälpa till och så, men skriver mer sen ikväll efter middan. Chaio, ha det bra nu alla bloggare och bloggläsare!!<3
 
//Xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0