Sovit enda sen..

Halloj alla där ute!

Idag så gick jag upp kl.08.30 för att sälja GT kl.10.00. Först åt jag frukost fiberrika flingor med yoghurt. Sen så cykla jag till affären för att hämta tidningarna. Sålde bara 10/13 tidningar.. Menmen fick ändå ganska mycket dricks så tjänade 70 kr idag. Efter att jag hade vart ute och sålt tidningarna så cyklade jag hem till pappa igen och då var kl.11.00. Jag gjorde inte så mycket när jag kom hem.. Sms:a lite med folk och sen så vid kl.14.30 tror jag att jag åt mat, haha kommer inte riktigt ihåg? Men i alla fall efter jag hade ätit mat, en bit kasseler, en potis och sallad så gick jag och la mig i sängen för att jag var så trött. Började lyssna på musik och sedan så somnade jag.. Chocken som uppstår när man sedan vaknar kl.20.00 haha ojjsan! Aldrig kunna sova så länge på dagen. Skönt med sömn i alla fall när man dock har sömnproblem på natten.. Men nu så ska jag nog lägga mig igen och sms:a med folk och lyssna på musik tills jag somnar, sovmorgon imorn, önska jag bara kunde sova, like forever! <3

//Xoxo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0