Skämde ut mig på matten..

Skämde fan ut mig på matten idag! Var as trött på matten och så fråga läraren såklart mig vad svaret blev på tavlan och mina ögon var typ helt cp eller något men aa, jag såg knappt vad det stod på tavlan.. Så jag ba: "Emm.. 2•4 och svaret blir då.. Um..em 8" FAN vad pinsamt det var!! Jävla sömnproblem!! Jag kan det lixom, hallå 2•4 är 8, jätte enkelt ju!! Måste fan börja använda sömtabletter snart eller nått.. För er som undrar så ja, jag har svårt för att somna. Kan lägga mig kl.22.00 och sedan somnar jag inte förres 05.00 på morgonen. Så jag får lixom bara 3 timmars sömn. Helt slutkörd dagen efter. FUCK MATE AND SLEEP!! Aja nu har jag bara SO och elevensval kvar.. Har SO på elevensval.. Feeeeettt tröökigt!! Men har lunchrast nu och ska umgås med vännerna nu så ni får ha det gött, chaio!! ;* <33333

//Xoxo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0