Nyss vaknat

Helluuuu !

Jao, då har man nyss vaknat. Känner mig ganska mycket bättre idag än igår. Idag blir det la att försöka äta så nyttigt som möjligt med lite kcl i. Igår åt jag faktiskt ganska mycket godis!! Fuck that! Blev nog över 1000 kcl med allt jag åt igår. Mamma hade köpt kitkat oxå som innehåller 235 kcl (45g) tror jag det var? Och så skumtomtar 100g påse som innehåller 350 kcl! Och jag åt 2 kitkat och en hel påse med skumtomtar. Snacka om att jag mådde illa och ja, jag spydde en hel del. Kan inte äta sånt utan att spy och jag kan inte kontrollera mig när jag äter sånt så därför vill jag sluta med sånt eftersom min kropp klarar inte av att äta sånt och så vill jag få bättre hud, vet att man kan få det av en speciell diet. Så min diet som jag har valt själv går ut på, för er som undrar:

Fettförbränning
Tappa några kilon
Lite kcl i allt jag äter
Bra hud
Smal och slank kropp
PERFECT BODY!!

Finns nog lite mer som jag tänkt på men det är det jag kommer på just nu.. Men aja nu ska jag gå upp och duscha och sedan äta frukost. Lägger upp bild på min frukost sen. Yeeey this girl goes/will be useful!! <3

//Xoxo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0