Mår sämst!!

Mår bara så jävla dåligt för att jag är jag!
Gjorde muffins för att mamma bad mig att baka.. Visst muffinsarna var jätte goda i början.. Fattar inte att jag säger det här helt öppet men jag åt 5 muffinsar!! Sen gjorde jag rischoklad och åt ca 170 g av det, mamma hjälpte till lite, men jag åt mest! Sen åt jag nästan upp en hel påse med skumtomtar och som sagt så mådde jag sämst då och ja.. Jag spydde upp väldigt mycket. Försökte spy upp allt men gick inte så bra. Det brukar gå bra för mig att spy annars.. Ovanligt att jag spydde så lite och det kändes dåligt att jag inte kunde spy som jag brukar göra när jag har ätit för mycket!! Men jag ska fan sluta att äta sånt, eftersom jag bara spyr så fort jag har ätit det. Så imorn blir det inget mer än frukost och middag!

Ps. Roligare inlägg imorgon, inte bara om vad jag äter. Längtar faktiskt till skolan imorn så jag får något annat att skriva på bloggen också, Yeeey!!

Men nu ska jag sova, heeeejdååå!

//Xoxo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0