Mamma köpte godis!!

Efter att jag hade ätit så kom mamma hem från netto med godispåse och Cocacola Zero!!

Min diet funkar inte alls så bra idag och hon vet ju inte heller att jag börjat med en diet, såklart kommer hon hem med godispåse och Cocacola Zero från netto, fast de som är positivt är ju att Cocacola Zero inte har något socker i, dricker bara Zero för er som undrar. Cocacola Zero innehåller 0.8 kcl per 250 ml och burken innehåller 330 ml som är endast bara 1 kcl så det är chill!! (Y)

Tur nog så gillar jag nästan inget i godispåsen så jag lägger nog inte på mig något kg, jag tror i alla fall inte det, men om jag gör det så får jag väl bara träna. Träning är ju alltid bra så ja, det är helt okej för mig. Men nu blir det att kolla på film och äta godis, aja nästa vecka kommer jag bli hårdare mot mig själv, det vill säga från och med måndag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0