Mamma fyller år

Halloj igen!

Idag fyller mamma år och efter hon har jobbat så kanske vi ska äta Almonday tårta.. Hoppas inte på det men okej.. Så länge jag kan kontrollera mitt ätande. Men det borde jag, eftersom jag har aldrig orkar mer än 1-2 bitar. Ska ta smala bitar så det kommer kännas mycket, men egentligen blir det nog som en bit tårta. Men aja det får man väl se.

På hemkunskapen så planerade man då vad man skulle äta nästa vecka och jag planerade med Amme och vi ska då äta köttbullar, spaghetti, spenat, sallad, tomat och gurka. Kommer dock knappt kunna äta nått. Kan inte äta så mycket!! Men i alla fall efter det gjorde vi då scones. Det var ganska okej, åt två scones. Men kändes mycket, eftersom jag dela på bröden så det blev i fyra delar eller aa ni fattar nog vad jag menar. Men när jag kommer hem så ska jag äta ¾ dl spenat, det blir min middag. Aja snart har man då språk, blöööh! Hatar språk(tyska).

//Xoxo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0