Kunde inte komma in på bloggen!

Hallojj !!

Förlåt för dålig uppdatering men jag kunde inte logga in på min blogg igår.. Vet ej varför? Men i alla fall idag så kom jag in på den.

Igår så var jag på bio kl.18.30 i 1h o 55 minuter, med Annie, Amme, Marie, Sophie och Melina. Vi kollade på Breaking Dawn Part 2. Den var ju inte direkt som man hade förväntat sig och längtat efter, men den var ju i alla fall bra.. Fast slutet sööög!! Kunde vart mycket bättre slut tycker jag. Men jag ska inte berätta vad den handla om för er som inte har sett den än. Men ska jag vara ärlig så ja, den är faktiskt värd att se på! Ganska rolig oxå, hehe. Aja nu ska jag i alla fall göra spenat och spagetti.. Fast hoppar nog över spagettin för att det är bättre för min diet och smakar mycket bättre utan spagetti till, tycker jag i alla falla, haha !! Uppdaterar kanske senare, får se eftersom man har massa läxor m.m. Men ha det gött alla som följer min blogg!<3

//Xoxo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0