Konfa + Min middag

Helluuuu !!

På morgon så åt jag fil och fullkorns flingor, ett glas juice och ett stort glas vatten (250 ml)

Idag så var jag på konfirmation med Majsan, Linnéa och Lovisa för att få lite information och sånt om hur det kommer bli, andra "mötet" idag. Vi skulle presentera oss och sånt och körde olika "lekar" typ för att lära känna varandra och sen så gick man upp till övervåningen i kyrkan för att veta hur vi ska göra på söndag sen när vi ska få Bibeln. Verkar lite spännande med Gud faktiskt. Sen så sjöng vi låtar typ, fast inga sjöng, haha! Efter ett tag fick jag hostattacker.. Inte kul.. Sen fick vi välja om vi ville stanna kvar och "chilla" eller gå hem. Vi som stannade kvar var då bara Majsan, jag, Linnéa och Lovisa då.. Körde nått spel som heter "med andra ord". Ett spel som man fick typ dra ur en säck/påse och så stog det t.ex. Tomteluva och så skulle man förklara med andra ord typ, röd mössa man har på julafton och så ska den andra personen i laget gissa, man är två personer per lag. Det var väldigt kul, men stressande, eftersom man hade en viss tid på sig. Det var i alla fall kul och väldigt flummigt!! Sen när jag kom hem vid 16.25 så skar jag upp frukt och då blev det gailamelon och ananas. Det fick bli min middag, men tror mamma kommer tvinga i mig "riktig" mat sen. Aja nu ska jag äta upp min frukt och sedan blir det väl att läsa på tyska glosor, blöööh!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0