Kan inte hjälpa det..

Kan inte hjälpa det.. Ätit för mycket kcal mer än 3x dubbelt så mycket som jag egentligen vill äta.. Titta på MTV om en tjej som hade bulimia.. Fan är oxå sån.. Skrämmer mig, trodde verkligen inte jag var sjuk.. Inte så i alla fall.. Har hetsätit.. Spytt nästan.. Måste spy nu för att jag är livrädd att min mage ska bli stor. Måste börja kontrollera mig.. Inte lätt när jag är ensam hemma och mamma jobbar och se finns 3 burkar pepparkakor i skåpet på grund av att netto säljer pepparkakor för 5 kr/st idag. Är rädd för att vara hemma själv, men mamma kanske testar mig eller något.. Om jag kan vara hemma själv och kunna styra över mig själv, men nej, tvångstankar tar över.. Usch, fy fan! Ska fan göra illa mig så fort jag "försöker" äta eller vad man ska säga. Måste umgås, fly från hemmet typ eller aa inte vara nära sånt jag hetsäter och spyr upp. Ska verkligen sluta.. Säger det varje dag, men vad händer? Sviker mig själv varje dag. Vill vara nyttig och kunna kontrollera mig själv. Vill inte ha nån hjälp utifrån.. Vill hjälpa mig själv, helt själv. Behövde bara skriva av mig.. :s

//Xoxo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0