Hitta gamla bilder.. Euuw!

Råka skriva 1 year ago, men det ska stå 11 mouths ago. Men här har ni lite bilder på mig som jag bjuder på.. Saknar mitt gamla jag för 11 månader sedan! I WANT THAT BACK! Ska fan kämpa för den kroppen igen, kolla bara mitt underbara sjuuuukt smala ansikte. Guuuud dör fattar inte att det är jag! Lixom kolla hur jag ser ut idag .. Aja.. Fast inte så lätt när man har fått veta att man har haft en form av anorexia och de senaste bulimia! Därför äter jag så mycket och sedan spyr. Men jag vill bli frisk från min bulimia. Så därför försöker jag med dieten.. Det är det jag försöker mest. Misslyckades idag också.. Åt 11 av 24 chokladbollar.. Och ja, kände att spyan kom upp och nu har man ångest oxå.. Fast chokladbollarna innehöll bara runt 38 kcl! Happhapp.. Kommer förmodligen spy.. Kan inte hålla tillbaka. FUCK MY LIFE! Men när jag väl har ätit det en gång så gör jag inte om samma misstag, för jag tröttnar och nu, äntligen finns det inget jag vill äta.. I alla fall inte sånt jag hetsäter och spyr upp! Äntligen, kanske från och med imorn så kommer jag fatta att jag kan bli frisk från mitt psykiska och kanske, men bara kanske få tillbaka mitt underbara sjuuukt smala ansikte. HERE I GO!! <3

Snälla jag ber er.. Tala inte öppet i skolan eller något sånt om mig.. Ta det nån annanstans där ingen hör.. Och snälla ge inte spydiga kommentarer.. Jag kan inte hjälpa att jag är sjuk! Jag har inte valt det själv och jag vill inte vara sjuk, och jag tänker kämpa ifrån bulimia! Och nej jag behöver ingen hjälp, ingen kan hjälpa mig.. Bara jag själv så försök inte ens på att prata med nån om mig, jag sköter mitt egna liv så that's not your problem! Thanks!

Aja, här bjuder jag i alla fall på bilder!
1 år och 5 månader sen - 48,6 kg..
11 månader sen - 45 kg tror jag, men var undernärd..
Idag - 44-45 kg dock inte undernärd längre..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0