För några år sen..

Helluuuu !!

Idag så gick jag igenom bilder som jag har lagt upp på instagram (@sweetheeeart) och hittade denna bilden på mig när jag var och åt på Ikea.. Hade inte jätte stora problem då.. Men var inne i depression.. Jag skulle på begravning den dagen för att en av mina systrar hade dött.. Men i alla fall så saknar jag den personen typ för det var då jag hade "perfect skin". Vill ha det igen och försöker verkligen äta mycket av nyttigt varje dag så jag får tillbaka min "perfect skin" men kommer inte kunna få tillbaka den helt pga min acne har skapat ärr.. Hatar det! FUCK acne!! Har ni oxå problem med acne eller något sånt? Har ni kanske tips som jag kan få och sedan blogga om? Kommentera i såna fall!

//Xoxo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0