Fick sluta tidigare..

Gött! Fick sluta kl.13.30 för att elevens val var inställd idag. Fast var tvungen att stanna kvar för att ha tjejsnack typ för att lära känna varandra bättre i klassen. Vi var bara 5 tjejer och kände redan 2 av dem och mig själv då..haha. Så gick hem kl.14.00 och sen åt jag spenat och 2 köttbullar med spagetti.. Sen åt jag även pringles chips..typ halva den.. Och drack en 33 Cl CocaCola Zero jävla tvångs tankar!! Fick säkert i mig 515 kcl pågrund av pringles och 1 kcl av Cocacola Zero!! Sen åt jag pan pizza för åt inte upp allt för att det blev inte så bra matlagning, blev typ bränt och äckligt så fick slänga lite. Spenaten var kall oxå.. För kall.. Usch! Fick i mig mer än dubbelt så mycket kcl idag pågrund av pan pizza innehåller 442 kcl plus pringles! Fan! Har ätit 958 kcl plus frukost.. Vad det nu kan ha varit? Ett halvt grovt bröd med ett glas vatten, fast vatten innehåller 0 kcl som tur är!

Nu sitter jag och sms:ar med folk och tittar på MTV.. Sen blir det att göra läxor.. Blöööh!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0