Åt för mycket.. Fan!

Jag kände att jag åt för mycket nyss när jag åt mat.. Först tog jag en liten kyckling bit med massa ben så de var nästan inget kött på, till det tog jag pytte lite strips.. Typ 10 st eller nått? Sen så sa mamma att jag skulle äta mer.. Hämtade mera mat i köket och tog den sista biten som var kvar.. Hade jätte mycket kött på den kyckligen.. Tog massa ris till och sås.. Fick jätte ångest! Önska att jag inte hade låtit mamma bestämt över mig. Aldrig låtit henne bestämma förut över hur mycket jag äter.. Fast någon har det väl hänt.. Men inte såhär.. Brukar alltid tjafsa imot.. Fan oxå jävla ångest, vill bara spy! Ska be mamma att köpa Polly godis så jag har en orsak att spy sen..

Asså ååh fan skolsköterskan hade rätt. Vill inte leva såhär. Vill dö nu. Förut när jag var i en djupare depression så kunde jag kontrollera mig totalt för hade tappat aptiten helt. Nu känner jag att jag måste äta mycket och spy sen. Inte ett dug kul. Förut åt jag alltid frukost, lunch och middag och såhär såg det ut:

Frukost: en halv rund macka (vitt bröd)
Lunch i skolan: lite morötter
Middag: det jag fick men t.ex. Tre köttbullar och lite makaroner

Nu äter jag så som jag skrev, inte alltid, åt pytte lite igår.. Vill tillbaka till mitt gamla jag, ska kämpa som fan! Fått acne pga att jag har ätit så onyttigt och sedan spytt upp och skit! Morötter innehåller mycket vitamin A och det var nog därför jag aldrig fick nån acne då, men nu har jag fått det och fått fula ärr som jag hatar!! Vill inte leva med denna huden som jag har fått.. Önskar jag kunde gå tillbaka till det som var och så kunnat varna mig för detta. Men det går ju inte. Ångest livsglädje är på 0 är helt fokuserad på detta nu. Hur ska man få bort ärr från acne? Det går ju lixom inte.. Kommer få leva med det.. Kan man inte göra någon operation eller nått? Fan oxå hatar detta skit livet jag lever. Hatar mig själv över allt annat! FML!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0