PÅ ALLVAR NUUU!!

Okej.. Nu börjar jag bli så jävla trött på att jag inte kunnat kontrollera "mitt ätande" på 5 månader. Så nu MÅSTE jag ändra mina matvanor. Ska börja med att ta bort allt onyttigt etc. Chockad, kakor, chips m.m. Allt med för mycket fett och kcal ska helt enkelt bort ur min vardag för jag mår inte bra av att äta sån skit. Ursäkta mitt uttryck men det är bara min åsikt. Sorry om du inte gillar det, men har du problem med min blogg.. So what, det är min blogg och jag skriver vad jag vill. Så om du inte gillar den så sluta följa mig då, om ni inte kan hantera mina åsikter. För är ärlig och står på mig vad jag säger så att ja.. Men i alla fall så ska jag börja dra ner på 1000 kcal Asså ska bara äta 550 kcal per dag i en vecka sen så ser jag om jag klarar det eller om jag blir för trött så får jag väl öka. Men om jag klarar det så drar jag ner ytligare till 200-300 kcal per dag i två veckor och sen ser jag om jag klara det oxå såklart.. Och om jag gör det så kör jag på mina matvanor som jag tänkt mig ha från första början Asså 150 kcal. Men idag har jag fått i mig 552 kcal. Asså 2 kcal mer än vad jag hade tänkt mig. Men förbränner de där 2 extra kcal lätt. Att gå på 30 min förbränner ungefär 95 kcal beroende från person till person. Men aa det är i alla fall vad internet säger, haha vad vet jag? Aja, såhär ska det bli i alla fall för jag vill bli smal och vältränad.. Inget fel med det, så döm mig inte. Just nu så ligger jag i alla fall i soffan och tittar på tv och som sagt har jag fått i mig 552 kcal idag.. Dock var det inga "bra" kcal idag. Men som sagt ska sluta med allt onyttigt. Men det jag ätit idag är en 100 g Marabou mjölkchoklad som innehåller 550 kcal och en Cocacola light 0.5 L som innehåller 2 kcal. Imorn blir det riktig mat och nyttigt! Får se om jag tar en ägg macka ikväll och te.. Men tror jag gör det i morgon, eftersom jag redan har överstigit mitt energi intag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0