Nyårs löften?

Imorn kl.00.00 när raketerna smäller så kommer mina nyårslöften ligga ute på bloggen. Missa inte det (!)
Imorn på nyår då så är jag inte speciellt taggad.. Blöööh! Ska upp kl.09.30 och sälja GT, lite positivt med det är ju att jag tjänar pengar.. Annars Blöööh! Ska hämta tidningarna kl.10.00 som vanligt och sälja osv. Sen efter det har jag absolut ingenting planerat. Får la bli att "öva" på att sminka mig lite, höhö!! Nejmen alltid när man gör något så övar man ju.. Men i alla fall ska nog sminka mig, välja kläder och sen gå träffa en gammal vän som jag inte träffat på över 4 år? Så det ska la bli kul att träffa min kompis Karro, love yaaah gmn! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0