I Alingsås nu

Sitter då på Mando eller vad detta heter men i alla fall.. Sitter med mamma här och det är två till tjejer här som är jätte superskinny. Ser ut som en "Gina tricot" modell.. Fast ännu smalare nästan. Tänk om inte modeller fanns då skulle det inte finnas ätstörningar. Men vi med ätstörningar vi är helt normala precis som alla andra.. Bara att vårt tänkande och sett att se på våran kropp är annorlunda.. Det här kommer nog bli det jobbigaste för mig på länge. Alltid komma hit och träffa dem. Tänker fan börja svälta nu. Mår så jävla dåligt över att se så superskinny människor.. Känner mig jätte tjock.. Hör inte hemma här. Vill bara hem nu, så fort som möjligt! Usch hatar det här och efter det här ska jag och shoppa.. Hatar mitt liv.. Nej eller jo, men hatar min kropp mest av allt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0