Hetsätning

Ååh usch asså!! Först till frukost så åt jag då lite fil med flingor, inte alls mycket faktiskt. Efter frukosten så åt vi adventsfika. Tog 3 pepparkakor, 2 lussebullar, 1 clementin och 1-2 glas mjölk.. Kommer inte riktigt ihåg? Efter frukosten och fikat så gick vi till kyrkan för att alla som ska gå på konfirmationen får var sin bibel idag. Efter det så gick jag hem och då tog jag och åt en morot och lite russin. Sen gick jag ner till min pappa och så åkte vi till netto och köpte lite. 4 tomater, 1 honungsmelon, 1 ananas, 3 Choco puddingar, 1 Vanilla pudding, mjölk, 1 skagenröra och aa det var typ det. Sen när vi kom hem så fikade jag igen. Åt ca 15 pepparkakor, 2-3 lussebullar, 1 Vanilla pudding och 1 Choco pudding, och sitter just nu hos pappa så kommer äta mer snart.. Blöööh! Vill inte äta men känner mig tvingad typ.. Kan inte kontrollera mig själv .. FUCK! Men som tur är ska jag klä granen nu så kommer inte kunna äta något, yes!!
This girl feels fat'

//Xoxo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0