Gått upp istället för ner?!

Fyfan! Ställde mig på pappas våg och den vissa att jag gått upp 3,5 kg (skriver inte min vikt pga att vill inte att folk ska må dåligt om jag väger mindre än dom eller något sånt) vill ju gå ner 3,5 kg, INTE upp!!! Fan! Fast mammas våg visar att jag är på samma vikt. Vet inte vilken som visar rätt, men tror på pappas!

Åt frukost idag på länge.. 4 rostmackor med marmelad och prickigkorv och drack 1 dl (1 glas) vatten. Kände mig fett när jag läste att det innehöll 30 g fett. Men det var ju hela förpackningen. Men ändå. Ställde mig sedan på vågen och den vissa att jag gått upp ytligare 2 kg. Kan ju fan inte äta!! Usch! Måste svälta mig nu! Vill känna hunger, blöööh!!

Skönt att åka till Gbg nu och shoppa och förbränna. Hoppas på att förlora vikt! Man förbränner runt 200 kcal på att shoppa i 1 timma och ska shoppa i ca 2 timmar. Sitter nu på tåget och ska snart gå av, redan mörkt ute haha !!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0