Ensam = ångest

Dagen började med att man vaknade, sjuk och åt min första måltid (middag) vid 15.00. Åt 2 köttbullar och lite mackaroner. Sen vid 18.30-19.00 så gick mamma och köpte singoalla kakor med sylt i 190 g, Pringles 190 g , Marabou chokladkaka 200g och popcorn 100 g. Först började jag äta ca 120 g Marabou choklad och ca 40 g popcorn. Sen åt jag 11 kakor ca 131 g. Sen åt man då Pringles ca 170-180 g. Usch! Hatar detta.. Först hade jag kontroll.. Sen blev jag ensam och då kom ångesten och kolla hur min dag sluta.. Hetsätning. Nej, jag behåller aldrig min mat när jag hetsäter så snart så kommer allt åka upp ur min mun. Kan bara säga att min ända önskan är att bli frisk. Mina vänner säger att min "sjukdom" är som cancer.. För man kan dö av detta jag gör. Så är glad men rädd över att få hjälp att bli "frisk". Aja men de var la allt för denna dagen. Chaio.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0