Break up..

Gjorde slut med min kille idag för att han sårat mig en del.. Faktiskt jävligt mycket har han sårat mig, förstår att jag har sårat han också.. Men hans svar var jävligt lågt.. Jävla player! Fast nu när jag tänkt efter ordentligt så känner jag bara: "What the hell have I done?!" Älskar han fortfarande som fan.. Men när han svarade så här: "Jag har lugnat ner mig nu och tänkt och känt efter, och du har nog rätt, det är nog bäst att det hände, jag önskar dig lycka till med allt, och att du får ett bra liv."

Som vilken jävla player som helst!
Är ännu mera sårad som fan.. Men sårade honom tillbaka.. Och tror aldrig att det kommer kunna bli vi igen. FML!
Slutade med att jag tränade som fan för att jag mådde så dåligt efter att jag gjorde slut.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0