Äta eller inte äta?! Ångest!

Vill fan inte äta idag, bara ätit frukost idag som var lite filmjölk och flingor och en sån där chokladbit från sån där kalender. Fan har ångest! Vill verkligen inte äta idag, känner verkligen inte för det men ändå så har jag den där jobbiga känslan om att hetsäta. Usch.. Anorexia and Bulimia it's fighting in my head! Fuck eat disorders! Vill inte gå upp i vikt, jätte mycket ångest över det, vill bara svälta och vill bara lägga mig ner och dö, orkar fan inte med detta mera! Men jag ska kämpa och jag ska lyssna på ana och inte bulim.. Aja är med bästisen och ska ta olika bilder som jag sedan kommer bjuda på och lägga upp på bloggen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0