Alingsås imon För ätstörningar..

Fan! Ska åka till Alingsås imorn för att prata med den där ätstörningscentralen eller va det är.. Och ska ta massa prover och skit och prata om hur man mår och jag vill inte! Kommer fan sitta där som en idiot och undra vad jag gör där?! Tänker inte berätta någonting, så jag slipper åka dit igen. Det positiva med att åka till Alingsås är att jag kommer kunna shoppa nya kläder, äntligen!!

Nu så sitter man då i matsalen med kompisarna och tänker på sitt ex.. Eller aa min kille som jag gjorde slut med igår. Tänker då på att han inte har ätit på över 48 timmar bara för att han vill dö om han inte har mig i sitt liv som flickvän. Men vad ska man göra när bara känslorna dör? Jag har så mycket omkring mig att jag stängt av mina känslor och försökte verkligen kämpa för att hålla kvar mina känslor för Alvin.. Men de bara dog och vet inte vad jag ska göra? Finns en annan kille nu i bilden som får mig att skratta och le precis som Alvin fick. Hjälp är man kär? Vart kär i han i sjuan.. Men nu?! Hallå varför känner jag såhär? Trodde alla känslor var avstänga. Men i alla fall.. Det är då den nya killkompisen som jag har börjat snacka med. Love fkn sucks!
//Xoxo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0